PetGourmet 

TO NEJLEPŠÍ PRO VAŠE MAZLÍČKY!

0
Poštovné v ceně – všechny ceny jsou konečné!

FAQ - Časté dotazy


  • Produkty

    Obsahují vaše produkty lepek?
    Ne. Naše krmivo neobsahuje žádné obiloviny, na které mohou být naši zvířecí kamarádi alergičtí.

    Jaký je poměr bílkovin a tuků, případně vápníku a fosforu ve vašich produktech?
    Poměr bílkovin a tuků je v ideálním poměru vhodným pro dospělé psy a kočky, stejně jako vápníku a fosforu pro optimální využití všech složek v krmivu obsažených.
    Poměry se liší dle druhu zvířete i jeho velikosti, podívejte se na jednotlivé hodnoty u produktů v katalogu.

    Můžeme na nové krmivo přejít ihned? 
    Pro bezproblémový přechod na nové krmivo doporučujeme dodržovat pravidlo pozvolného dávkování, tj. kombinování s původním krmivem v následujících dávkách: 1. – 2. den 25% nového krmiva, 3. – 4. den 50% nového krmiva, 5. – 6. den 75% nového krmiva a 7. den již 100% nového krmiva PetGourmet. Ovšem samozřejmě platí, že každý psí či kočičí mazlíček je individuální a je jen na něm, jak rychle a ochotně bude nové krmivo přijímat.
    Nicméně platí, že by neměl mít nějaké zjevné zažívací potíže.

    Od jakého věku psa jsou tyto granule pro dospělé psy vhodné?
    Záleží na plemenu, u malých psů to bude trochu jiné než u větších. Všeobecně platí, že dospělým se zvíře stává, jakmile přestane růst. Tedy od 12 do 25 měsíců. Malí psi rok, větší až 2 roky.

    Je krmivo vhodné i pro kastrované zvíře?
    U kastrovaných mazlíčků je důležité upravit příjem tuků, kastráti mají tendenci více nabírat na hmotnosti. Pokud nepoužijete krmivo vyloženě pro kastrované jedince, např. LIGHT variantu našich krmiv, je u superprémiového krmiva vhodné ponížit krmnou dávku oproti doporučení na obalu a krmivo doplnit dalším, na proteiny bohatým doplňkem, aby se v krmné dávce zvýšil poměr proteinů vůči tukům. A určitě udržujte zvíře ve fyzické aktivitě, to mu nijak neuškodí. Ba naopak.

    Jak je to s tím obsahem masa v granulích?
    Není maso, jako maso. V granulích všeobecně může být maso udáváno ve formě čerstvého masa nebo sušeného masa. Pokud je uvedeno čerstvé maso, je třeba odečíst poměr vody, což je přibližně 70 %, tzn. že pokud výrobce uvádí procentuálně ve složení sušené nebo dehydratované maso je to již konečný obsah vysoce stravitelného masa.

    Vy do krmiva dáváte popel?
    Chovatelé se často domnívají, že popel uvedený ve složení výrobku je přísada, která se přidává do krmiva pro zvířata jako tzv. výplň. Popel však není přidanou složkou, ale ukazatelem obsahu živin a minerálů. Procento popela ve složení našich granulí vyjadřuje množství, které nám zůstane po spálení krmiva (tzn. v momentu, kdy úplně shoří veškeré uhlohydráty, proteiny a tuky). Zbydou tedy jen nehořlavé minerální látky a uvedené procento tak vyjadřuje jejich množství v krmivu. Normální objem popela v krmivu by se měl pohybovat v rozmezí 5 - 8 %. Menší množství je podezřelé a značí malou výživovou hodnotu krmiva, naopak větší množství naznačuje příměsi nestandardních látek, například z mletých kostí.

    Proč mi přišel ztvrdlý pytel? / Proč je obsah zmrzlý na hroudu?
    Nebojte se, není to závada. Čerstvé granule se plní do pytlů s mírným podtlakem, aby se pytle snadno narovnaly na paletu a daly se převézt z výroby do skladu.
    Aby krmivo mohlo "dýchat", jsou v každém pytli mikrootvory, kterými pytel pomaličku přisává vzduch, nebo z něj naopak vzduch odchází.
    Necháte-li pytel v klidu, nebo jej před použitím naříznete, vzduch vnikne mezi granule a obsah se stane sypkým.
    Rozhodně nedošlo k tomu, že by se granule nějak spekly nebo dokonce zmrzly na hroudu. Tvrdý pytel je naopak známkou toho, že Vám přišly nejčerstvější granule, které mezi výrobou a distribucí k Vám strávily minimum času.

    Jsou granule PetGourmet vyráběny tepelně či za studena?
    Granule jsou extrudované, vyráběné v tzv. extrudéru. Suroviny se navzájem mísí v souladu s receptem, nastaveným do počítačového programu, který řídí obsah každé suroviny ve směsi.
    Směs se za vysokého tlaku, přivádí do extrudéru spolu s vodní párou. Napařená směs se stlačuje a za teplot více než 120°C protlačuje lisovadly, která určují tvar psích granulí, ty se poté nařežou do konečného tvaru. Poté se suší na požadovanou vlhkost a nástřikem se nanáší tuk a chuťové přísady (vč. vit C). Vychladlé granule se nakonec balí.
     

  • Zásilky

    Kolik mě bude stát členství v klubu?
    Členství v klubu je ZDARMA a bude vás stát jen chvilku Vašeho času.

    Kolik zaplatím za dopravu?
    Poštovné a balné je u všech pravidelných zásilek ZDARMA!

    Jak můžu objednávku uhradit?
    Členové Klubu mazlíčků nemusí nikdy hradit nic dopředu ani při převzetí zásilky. Faktura (dodací list) s připojenou složenkou je nalepena na pytli pod označeným štítkem s Vaší adresou.
    Všechny zásilky mají splatnost 3 týdny – to Vám dává dostatek času se ujistit, že Vám zásilka plně vyhovuje ještě před tím, než ji uhradíte.
    Uhradit můžete pomocí složenky nebo bankovním převodem (zde je nutné uvést bankovní spojení a variabilní symbol ze zásilky!)

    Mohu objednávku změnit?
    Dokud není pravidelná objednávka odeslaná, můžete ji kdykoliv změnit. V případě, že chcete pravidelnou zásilku vynechat, stačí odpovědět slovem “NE” na SMS, která Vás informuje o tom, že je další zásilka připravená k odeslání.
    Samozřejmě můžete kdykoliv kontaktovat také zákaznické oddělení, které Vám ochotně pomůže.
    Určitě nám ale neposílejte vzkazy pomocí SMS na číslo, ze kterého Vám přišlo oznámení o zásilce, a už vůbec ne na číslo pevné linky zákaznického oddělení. Ani jednu z těchto zpráv takto nedokážeme zpracovat.
    Ke svému sdělení využijte prosím některý z našich komunikačních kanálů (viz kontakty), nebo využijte náš online chat na této stránce.

    Za jak dlouho zboží dorazí?
    Dodání zboží obvykle trvá 1 až 2 týdny od přijetí objednávky. Budete vždy dopředu informováni prostřednictvím SMS a/nebo e-mailem.

    Je možné zvolit si termín dodání?
    U pravidelných zásilek závisí termín dodání na Vámi zvolené frekvenci zasílání. Standardně nabízíme měsíční interval, ale cykly si můžete na zákaznické lince upravit dle Vašich potřeb.
    U jednorázové objednávky dodání trvá obvykle 1 až 2 týdny. Jednorázovou zásilku si můžete případně objednat i dopředu k určitému datu odeslání.

    Mohu zboží vrátit?
    Pokud se zásilkou nejste spokojeni nebo ji prostě nechcete, můžete ji vždy vrátit do 14 dnů od jejího doručení, aniž byste ji platili.
    Zásilku adresujte výhradně na adresu PetGourmet, P.O. BOX 50, 280 02 Kolín 2. Pro správnou identifikaci nezapomeňte k zásilce přiložit původní dodací list či napsat svou adresu, na kterou Vám zásilka přišla.
    Pozor! Zásilky nikdy nezasílejte na adresu "ODNOS" nebo adresu Depa 701, které jsou také uvedeny na adresním štítku zásilky. Ty slouží výhradně České poště pro zpracování nedoručitelných zásilek. Tyto zásilky se nedostanou ke zpracování v zákaznickém oddělení.
    Nepoužívejte také službu "Balík na poštu" nebo "Balík do balíkovny". Tyto zásilky se dostanou na běžné balíkové přepážky pošty, kdežto náš P.O.Box je nasměrován rovnou do zákaznického oddělení, kam jsou zásilky dodávány hromadně. Jednotlivé zásilky na přepážkách z technických důvodů nemůžeme vyzvedávat.

    Jaká je frekvence zasílání? Mohu ji změnit?

    Pravidelné zásilky jsou zasílány v měsíčném intervalu. 3 pracovní dny před plánovaným odesláním Vám pošleme SMS, v níž Vás o tom budeme informovat. Pokud krmivo potřebujete, nemusíte na SMS reagovat a automaticky Vám bude doručeno. Pokud zásilku nepotřebujete, stačí na SMS odpovědět „NE“ a zásilka nebude odeslána. Máte tedy plnou kontrolu nad tím, co a kdy Vám bude posláno.

    Pokud si přejete interval zasílání upravit, kontaktujte prosím zákaznické oddělení na telefonu 234 099 899.

    Odeslal jsem SMS a přesto mi přišla zásilka. Proč?
    Příčin může být několik a je třeba se jim vyvarovat:
    1) Vaše zpráva neobsahovala jen samotné slovo NE. Pokud do zprávy vložíte cokoliv jiného, než je požadované klíčové slovo, náš systém takovouto zprávu nedokáže zpracovat. Pokud nám chcete něco vzkázat, kontaktujte prosím zákaznické oddělení na telefonu 234 099 899.

    2) Odepsal(a) jste samotné slovo NE a nepřišla Vám potvrzující zpráva o doručení. Pak to znamená, že zpráva se k nám nedostala. V tom případě prosím kontaktujte naše zákaznické oddělení. 
    3) Vaše zpráva nebyla odeslána na číslo, ze kterého Vám naše SMS dorazila. Je pak možné, že Vaše SMS k nám vůbec nedorazila.
    Rozhodně neposílejte SMS na číslo zákaznického servisu. Jde o pevnou linku, kde sedí několik operátorů a distribuce příchozích hovorů probíhá přes automat s několika informačními hláškami. SMS došlá na pevnou linku je ale automaticky předčítána ihned po spojení, tzn. že se text SMS přes hlášky na ústředně k operátorovi ani nedostane.
    4) Vaši SMS odpověď jste poslal z jiného čísla, než které máte registrováno na své klubovém účtu. Toto se často stává u telefonů, kde jsou vloženy 2 SIM karty a pro odeslání SMS je v telefonu jako výchozí nastaveno jiné číslo, než které bylo vloženo do objednávky. Pak náš systém SMS odpověď nedokáže přiřadit ke klubovému číslu. Kontaktujte náši zákaznickou linku a nechte si u nás nastavit to mobilní číslo, přes které posíláte SMS.
    5) Vaše SMS odpověď nebyla odeslána v intervalu 3 dnů od zaslání naší výzvy.

    V případě, že SMS komunikaci nedůvěřujete, kontaktujte zákaznickou linku a nechte si intervaly zásilek nastavit tak, jak Vám bude vyhovovat.
     

    Co osobní odběr?
    Osobní odběr zboží objednaného prostřednictvím klubu na stránkách www.petgourmet.cz není možný z technických důvodů.

    Jak funguje zasílání produktů v aktuálně nouzovém režimu ČR?
    Balení i expedice zásilek z naší strany zatím fungují bez omezení, ale vzhledem k aktuální situaci na hranicích a i v ČR je dobré s určitými prodlevami počítat. Pokud by zásilka přišla pozdě, neváhejte zavolat na zákaznickou linku a požádejte o posunutí splatnosti, aby se zamezilo zbytečným upomínkám. Rozhodně Vás nechceme stresovat splatností natištěnou na zásilce, která Vám přijde pozdě.

     

     

  • Platby 

    Jak můžu platit?
    Nejjednodušším způsobem je zaplatit složenku, která je připojena k faktuře nalepené na Vaší zásilce. Každá zásilka má unikátní variabilní symbol, proto nedoporučujeme platby sčítat a poslat více složenek jednou platbou. Pokud chcete ušetřit za poštovní poplatky, doporučujeme Vám platit prostřednictvím Vašeho účtu v bance. Bankovní spojení: 230 139 2385 / 2010 (Fio banka). V tomto případě je potřeba posílat jednotlivé platby odděleně a vždy uvádět jejich variabilní symbol (=číslo zásilky z průvodního dopisu se složenkou). Do platby převodem prosím nevkládejte žádné vzkazy, transakce zpracováváme elektronicky, načítá se jen datum platby, částka a variabilní symbol. Případný vzkaz sdělte našemu zákaznickému oddělení. Pokud od naší značky zároveň odebíráte doplňky stravy, v žádném případě nekombinujte úhradu krmiva a doplňků stravy do 1 transakce. Každý produkt má z důvodu odděleného účetnictví své číslo účtu a svou řadu variabilních symbolů!

    Mé záznamy nesouhlasí se zůstatkem po splatnosti.
    Může se stát, že se Vaše platba míjí s naší zásilkou, kde Vás informujeme o nedoplatku. V tom případě je vše v pořádku a není potřeba se znepokojovat. Pokud jste již však uhradili před více než týdnem (od data vytvoření upomínky), zkontrolujte si Vámi provedenou platbu, za je stržena z Vašeho účtu a zda odešla na správný účet se správným variabilním symbolem.
    Pokud je cokoliv v nepořádku, obraťte se prosím co nejdříve na zákaznické oddělení na telefonním čísle 234 099 899 (Po-Pá 8:00-17:00). Vše vyřídíme k Vaší spokojenosti.

    Jak se s vámi můžu spojit?
    V případě jakýchkoli dotazů nám zavolejte prosím na telefonní číslo 234 099 899 (Po-Pá 8:00-17:00). Můžete se také s námi spojit přes online chat, písemně e-mailem nebo případně poštou na adresu: PetGourmet, P.O. BOX 50, 280 02 Kolín 2.
    Můžete rovněž využít formulář na stránce s kontakty

    Moje zásilka je poškozena.
    Velice se omlouváme, jestliže byla Vaše zásilka poškozena. Rádi Vám ji zdarma vyměníme. Spojte se prosím s námi na telefonním čísle 234 099 899 (Po-Pá 8:00-17:00).

    Jak můžu zásilku vrátit?
    Každá zásilka je expedována s možností ji vrátit do 14 dní. Pokud vrátíte zásilku, není potřeba za ni platit (hradíte pouze náklady na odeslání zpět). Upomínaná částka se o vrácené zboží sníží. Všechny zásilky prosím vracejte řádně ofrankované na naši adresu: PetGourmet, P.O. BOX 50, 280 02 Kolín 2. Pro správnou identifikaci nezapomeňte k zásilce přiložit původní dodací list či napsat svou adresu, na kterou Vám zásilka přišla. V případě, že vracíte již zaplacenou zásilku, připište i své bankovní spojení pro vrácení přeplatku.