PetGourmet 

TO NEJLEPŠÍ PRO VAŠE MAZLÍČKY!

0
Poštovné v ceně – všechny ceny jsou konečné!

Jak nakupovat

Objednávka

Objednávka u PetGourmet je jednoduchá, rychlá a přehledná. Objednávat můžete:

  1. Jednorázově detail >>
  2. Pravidelné zásilky (Klub mazlíčků) detail >>

Protože se jedná o dvě zcela rozdílné možnosti nákupu, nelze do jedné objednávky vkládat zboží jako jednorázový nákup a zároveň jako pravidelnou zásilku. Můžete ale učinit jednu jednorázovou objednávku a druhou objednávkou objednat doručování pravidelné zásilky, pokud o to budete mít zájem. Všechny způsoby objednání si domluvte dle své potřeby pod ikonou Kontakt >>

Dodací podmínky

1. Jednorázová zásilka

Poštovné 99 Kč, v případě, že objednávka překročí hranici 900 Kč, je poštovné ZDARMA. Zásilky jsou dodávány komfortně Českou poštou jako Balík do ruky. Expedice zboží nejpozději do jednoho týdne od přijetí objednávky.

2. Pravidelná zásilka

Poštovné je vždy ZDARMA (veškeré náklady nese společnost. Pouze v případě, že je výrobek nabízen na vyzkoušení ZDARMA, účtuje se v první zásilce poštovné 99 Kč). Zboží je dodáváno poštou v pravidelných měsíčních intervalech.

Platební podmínky

1. Jednorázová zásilka

Zboží lze objednat i jednorázově, případně i větší množství najednou. Faktura je přiložena ke každé zásilce.

2. Pravidelná zásilka

Zboží je zasíláno na fakturu s několikatýdenní splatností.

Bankovní spojení pro platbu faktur převodem je 2301392385 / 2010 (Fio banka). Při platbě převodem je nutné uvést variabilní symbol ze zásilky.

 

Vrácení zboží a reklamace

Pokud se zbožím nejste spokojeni, můžete ho do dvou týdnů bez udání důvodu vrátit zpět a my Vám vrátíme peníze (pokud již bylo zboží uhrazené).

Záruční doba výrobků je 24 měsíců. Životnost výrobků je omezená dobou použitelnosti konkrétního přípravku, která je na každém přípravku vyznačená jako „Minimální trvanlivost“. Společnost garantuje, že kupující obdrží vždy produkty minimálně 3 měsíce před koncem minimální trvanlivosti, obvyklá doba činí 12 měsíců. Po obdržení zásilky si zboží, prosím, zkontrolujte a v případě jakékoliv zjištěné vady nás kontaktujte. Společnost se zavazuje vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů od jejího obdržení a sdělit kupujícímu výsledek reklamace.


PRO VRÁCENÍ ČI VÝMĚNU ADRESUJTE ZÁSILKY NA ADRESU  PetGourmet, P.O. BOX 50, 280 02 Kolín 2
(Zásilky nikdy nezasílejte na P.O.Box 5100, který je uveden na adresním štítku zásilky! Slouží výhradně České poště pro zpracování nedoručitelných zásilek. Tyto zásilky by se nedostaly ke zpracování v zákaznickém oddělení).

  

 

Pokud máte nějaké další otázky, prohlédněte si prosím odpovědi v často kladených dotazech ZDE>>